FANDOM

Stephanie Johnson
Stephanie Johnson, ​Stuart Robinson'ın öldürüldüğü Merak Et, Ölüme Adımı At (Vaka #2)'ta bir şüpheli.

ProfiliEdit

Stephanie, siyah saçlı, kırmızı rujlu yaşlı bir kadındır. Kulaklarında pembe küpe vardır ve bunların üstü, siyah noktalarla kaplıdır. Gözünde bir kör gözlüğü vardır. Kör gözlüğü yüzünden, gerçek göz rengi bilinmemektedir. Sarı bir ceket giyiyordur.

Merak Et, Ölüme Adımı At'ta Stephanie'nin bir yere gitmek için otobüs kullandığı ve deterjan kullandığı ortaya çıkmıştır.

Vakalardaki RolleriEdit

Ekip, Stephanie ile ilk olarak 1. Bölümde konuşmuşlardır. Çünkü Stephanie, cinayet hakkında bilgisi olduğunu söyleyip duruyordu. Jones ise, onu hiç sorgulamak istememiş çünkü onun yaşlı bir kaçık olduğunu düşünmüştür. Ama, Stephanie'nin bildikleri, vaka için çok işe yaramıştı. Stephanie, ekibe cinayet anı ile ilgili sesler duyduğunu, fakat kör olduğu için o anı göremediğini söylemiştir. Ama yine de, sesin duyduğu yerin fotoğrafını çekmiştir. Bunun sonucunda, katilin üstünde deterjan olduğunu öğrenmiş ve fotoğrafı Alex'e göndermişlerdir. Alex ise, onlara katilin sarı saçlı olduğunu söyleyebilmiştir.

VakalarEdit

Also on FANDOM

Random Wiki