FANDOM

Adsız
Morgan Great, Stuart Robinson'ın öldürüldüğü Merak Et, Ölüme Adımı At (Vaka #2)'ta bir şüpheli ve Vaka #10'da ise kurbandır.

ProfiliEdit

Morgan, sarı saçlı, tarkuaz gözlü bir kadındır. 5'7" (1.70) boyunda, 137 lbs (62 kg) kilosunda bir kadındır. Üzerine turkuaz bir ceket giyer ve ceketin üstünde CCN yazan bir rozet vardır. Kendisi bir muhabir olduğundan, elinde sürekli bir mikrofon taşır.

Merak Et, Ölüme Adımını At'ta, istiridye yediği, okuma gözlüğü taktığı ve yaşlanmayı geciktirici krem kullandığı öğrenilmiştir.

Vakadaki RolleriEdit

Ekip, Morgan ile ilk olarak, birincil suç mahallinde kendi saçını bulunca konuşmuşlardır. Fakat Morgan onlara o saçın oraya nasıl gittiğini bilmediğini söylemiştir. Ekip, Morgan'ın söylediklerine inanmayıp, onu bir süre gözaltında tutmuşlardır. Vakanın sonunda esas katil yakalanınca, Morgan serbest bırakılmıştır. Ek Soruşturma'da ise Moragn, onlara yalan söylediğini, aslında Stuart ile kardeş oluklarını söylemiştir. Ve kardeşinin ölümüne çok üzülen Morgan, onun mezar taşının yanına, üstünde "DAİMA KARDEŞLER" yazılı bir kolye koymak istediğini fakat, kolyeyi kaybettiğini söylemiştir. Cinayet mahallini inceleyen ekip, bir kutu bulmuştur. Kutuyu incelediklerinde ise, içinden kolye çıkmıştır. Ekip, kolyeyi Morgan'a vermiştir ve Morgan, ödül olarak ekibe hamburger vermiştir.

VakalarEdit