FANDOM

1616407 711620398858144 350889178 n.jpg
Leonina Luckrat, Stuart Robinson'ın öldürüldüğü  Merak Et, Ölüme Adımı At (Vaka #2)'ta bir şüpheli ve Stuart Robinson'ın katili.

ProfiliEdit

Leonina, kısa sarı örgülü saçlı bir kızdır. Gözlerinin üstünde yeşil boya ve dudağında kırmızı bir ruj vardır. Leonina, bir şehrin başkanı olduğundan o şehrin bayrağını taşır ve kan grubu A rh+'tir. Topuklu bir ayakkabı giydiğinden, boyu bilinmemektedir. Kilosunu ise söylemek istemez, dalga geçileceğini düşünürdü. 

Merak Et, Ölüme Adımı At'ta istirideye yediği, okuma gözlüğü taktığı ve yaşlanmayı geciktirici krem kullanıdığı öğrenilmiştir.

Vakadaki RolleriEdit

Leonina'nın bu vakada fazla bir rolü yoktu. Ekip onu her sorguladığında "Ben bir şehir başkanıyım." diyerek kendini överdi. Daha sonra tüm deliller Leonina'yı işaret ettiğinde tutuklanmıştır. Jones ise onun neden doğru bir cevap vermediğini merak ediyordu, cevabını almıştı. Dediğine göre Stuart, Leonina'nın kötü deneyleri hakkında bir röpörtaj yazıyormuş. Leonina en başta korumaları göndermiş, onlar başaramayınca kendi gitmiştir. Ve Stuart'ı öldürmüştür.

VakalarEdit

Also on FANDOM

Random Wiki