FANDOM

HarryK.jpg
James 5,6,7,10 ve 12.vakalarda bir şüpheli'dir.

ProfiliEdit

James, yeşil gözlü, siyah saçlı , 20 yaşında bir üniversite öğrencisidir, kırmızı bir kravat, mavi bir ceket, ve beyaz bir gömlekten oluşan bir üniversite üniforması giyer. 12.Vakada mavi kontak lens takar, ve papyon, siyah ceket ve beyaz gömlek giyer, aynı vakada 21 yaşındadır. James üniversiteyi bitirince teknoloji ile ilgilenmeye başlamış ve teknoloji akademisine başlamıştır ayrıca akademiyi bitirince Alex gibi bir laboratuvarda teknik analiz uzmanı olmuştur.

5.Vakada çok sık sebze-meyve yediği ve Friend.Net kullandığı öğrenilmiştir öğrenilmiştir.

6.Vakada el losyonu kullandığı ve spor ayakkabı giydiği öğrenilmiştir.

7.Vakada bilgisayar uzmanı olduğu ve aşırı hızlı koştuğu öğrenilmiştir.

Vakalardaki RolleriEdit

5.VakaEdit

Cinayet mahallinde James'in çantası bulunmuştur, çantası incelendiğinde içinde 3 poşet Meyve-Sebze bulunmuştur, Jones bunları başkası için aldığından şüphelenip, James'e bunu sorunca, James meyve-sebze yemeyi çok sevdiğini söylemiştir. Ekip suç mahallilerinden birini incelerken kurbanın bilgisayarında Friend.Net'ini görmüşlerdir ayrıca James Coldon adında bir arkadaşı olduğu öğrenilmiştir ve ekip James'le konuşmuştur.

6.VakaEdit

Kurbanın cep telefonunda çok fazla çağrı bıraktığı için ekip onu sorgulamıştır, James bunun nedeninin çağrı kurbanın en iyi arkadaşlarından biri olduğunu ve onunla takılmak istediği için çok aradığını söylemiştir, spor salonunda Jones, James'i spor ayakkabılarıyla görmüştür ve elinden losyon kokusu gelmiştir.

7.VakaEdit

Kurbanın cüzdanında parmak izi bulunduğu için ekip onu sorgulamıştır. James bunun nedenini bilmediğini bilmediğini söylemiştir, ekip üniversitenin kamerasını analiz edince James'in parmak izinin James koşarken yere düştüğünde elinin bir cüzdana değdini görmüş ve bu yüzden kurbanın cüzdanında bulunduğunu anlamıştır ayrıca sonrasında kamera bozulmuştur ve bu sayede katilin bilgisayar uzmanı olduğu ve aşırı hızlı koştuğu öğrenilmiştir, fakat Jones, James'inde aşırı hızlı koştuğunu farketmiş ve neden bu kadar hızlı koştuğunu sormuştur, James koşarken birinin onu kovaladığını söylemiştir ayrıca konuşma sırasında Jones, James'e bilgisayarlarla arasının nasıl olduğunu sorduğunda James'in bilgisayar uzmanı olduğu öğrenilmiştir.

10.vakada kurbanın üzerinde saçının kalıntıları bulunduğu için sorgulanmıştır, Jones bunun nedenini sorduğun da James kurbanın akrabası olduğunu söylemiştir.

12.vakada üniversiteyi bitiridiriğinde gittiği akademi cinayet mahalliydi ve James cinayetten hemen sonra akademiden çıkmıştır ve tam da cinayet işlendiği sırada akademide bulunduğu için ekip onunla konuşmuştur.

Görüldüğü VakalarEdit

  • 5.Vaka
  • 6.Vaka
  • 7.Vaka
  • 10.Vaka
  • 12.Vaka

Ek BilgiEdit

  • James, bu wikideki tek üniversiteli şüphelidir.

NotEdit

Bu şüphelinin yaratıcısı Bünyamin Alpaydın'dır.

Also on FANDOM

Random Wiki