FANDOM

Amy Goodwin
Amy Goodwin, Merak Et, Ölüme Adımı At (Vaka #2) ve Karga Partak (Vaka #32)'ta bir şüpheli ve Cici Tatlı (Vaka #55)'da bir kurbandır.

ProfiliEdit

Amy, kısa siyah saçlı, gözlük takan ve lacivert (lens (gerçek göz tengi bilinmemekte)) gözlü bir kadındır. Boyu 5'7" (1.70)'tir ve 132 lbs (60 kg)'dir. Ayrıca elinde "Fen ve Teknoloji" kitapları taşır ve gözlük takar. Mavi bir ceket giyer ve ceketinin sol tarafında (bilgisayara göre sağ) bir cep vardır. Pembe bir ruj sürer ve gözlük takar.

Vakalardaki RolleriEdit

Merak Et, Ölüme Adımı AtEdit

Amy'nin bu vakaya dahil olması, cinayet silahı olan "yüzme bıçağı"nın üstünde saçının olmasıydı. Ekip, bunun üzerine Amy'yi katil olarak değerlendirip 3. Bölüme kadar hapiste bırakmışlardır. Esas katilin Lola Great olduğu öğrenilmiştir ve Amy serbest bırakılmıştır. Ek Soruşturma'da Jones, Amy'den özür dilemek istemiştir. Amy, onları sadece hapishanede düşürdüğü kitabını getirirlerse affedeceğini söylemiştir. Ekip, hapishaneyi inceleyip kitabı bulduklarında, Amy'ye geri vermiştir. Amy ise onları affetmiştir ve ödül olarak da hamburger vermiştir.

Karga PatlakEdit

Ekip İlk görüldüğü vakada Amişlerden nefret ettiğini söylemiştir. Jones bunu hatırlamış sonra onu sorguya almıştır.

VakalarEdit

Ek BilgiEdit

  • Amy, gerçek oyundaki Tess Goodwin'in parodisidir.
  • Amy, başka bir ilçede kurban olan tek şüpheli.

Also on FANDOM

Random Wiki