FANDOM

1624526 720287971324720 2105719586 n.jpg

Şef Chan Long, Anne Huckabee'nin öldürüldüğü Format Hatası (Vaka #3), Edward Campbell'ın öldürüldüğü Taş Gibi Bir Cinayet (Vaka #4), Mark Kim'in öldürüldüğü Köpek Köpeğe Salaklık (Vaka #8)'de bir şüphelidir.

ProfiliEdit

Şef Chan, yeşil gözlü, çocuk yüzlü bir adamdır. Üzerinde bilindik bir şef önlüğü giyer. Saç rengi  siyahtır.

Format Hatası'nda Chan'in korsanlık yeteneğine sahip olduğu ve iyi yemek yaptığı öğrenilmiştir. Midilliye sahip olduğuda bilinmektedir.

Taş Gibi Bir Cinayet'te heykeltraşlık bildiği ortaya çıkmıştır.

Köpek Köpeğe Salaklık'ta Chan'in köpeğinin olduğu öğrenilmiştir.

Vakalardaki RolleriEdit

Format HatasıEdit

Ekip, Chan ile ilk olarak suç mahalli olan restoranın sahibi olması hakkında konuşmuştur. Chan ise, cinayet hakkında bir bilgisi olmadığını söyleyerek ekibi geri çevirmiştir. Ekip tehdit notlarında Chan'in parmak izlerini bulunca onu gözaltına almışlar, fakat esas katil yakalanınca Chan serbest bırakılmıştır.

Taş Gibi Bir CinayetEdit

Ekip, Chan ile kurbanın üzerinde kendi saçının olması hakkında konuşmuştur. Chan, bu cinayetin olduğundan bile haberinin olmadığını söylemiştir. Fakat ekip Chan'e inanmamıştır çünkü önceki cinayette de aynısını yapmıştı. Ekip, Chan'i yine gözaltına almıştır. Fakat esas katil yakalanınca Chan, yine serbest bırakılmıştır.

Köpek Köpeğe SalaklıkEdit

Jones, Chan'i çok fazla üzdüğünü düşünmüştür ve suç mahallinde giderken ondan özür dilemek istemiştir. Chan, ilk olarak cinayet hakkında bir bilgisi olduğunu söylemiştir. Chan, vakaya böyle dahil olmuştur. Ekip Chan'den bildiği şeyi öğrenmek için onu sorgulamıştır ve Chan, bu cinayette kendi köpeğinin cesedini bulduğunu ve o cesetten parmak izi alarak Saravana Lopez'in olduğunu söylemiştir. Ek Soruşturmada ekip Chan'e teşekkür amacıyla hediye almıştır ve Chan, ekibe hamburger vermiştir.

NotEdit

Chan'ın sayfasındaki çizilmiş yerler katilin profili hakkında değildir.

VakalarEdit

Also on FANDOM

Random Wiki